Już około dwa tysiące kart seniora zostało wydanych w Siemianowicach Śląskich. Upoważniają one właściciela do wszelkiego rodzaju ulg oraz bonifikat w jednostkach organizacyjnych prowadzonych przez miasto Siemianowice Śląskie oraz podmioty zewnętrzne, które nawiążą współpracę z miastem. „Siemianowicka Karta Seniora 60+” ma na celu włączenie osób starszych w życie społeczności miasta, zwiększenie ich aktywności oraz poprawę jakości życia.
-Codziennie składane są kolejne wnioski na wydanie karty seniora. Zainteresowanie jest ogromne, a osoby starsze w Siemianowicach Śląskich aktywnie uczestniczą w życiu lokalnej społeczności – mówi Beata Łuczak, inspektor Wydziału Polityki Społecznej w Siemianowicach Śląskich. Wnioski można pobierać ze strony internetowej miasta www.siemianowice.pl.
Następnie wypełniony wniosek należy złożyć w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta przy ul. Michałkowickiej 105 w Siemianowicach Śląskich. Wniosek rozpatrywany jest w ciągu 30 dni od daty złożenia dokumentów. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku kartę odbieramy w tym samym miejscu. Karta wydawana jest bezpłatnie oraz imiennie. Wszystkie dostępne zniżki, które aktualizowane są na bieżąco znajdziemy na stronie internetowej miasta.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?