Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Biedronka i darmowe zakupy na Facebooku. Ten konkurs to oszustwo!

zal
Jeżeli na Facebooku natknęliście się na post "Biedronka Polska", pod żadnym pozorem nie bierzcie udziału w organizowanym konkursie. Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z Biurem Prasowym Biedronki. To oszustwo.

Uwielbiamy konkursy, które nie wymagają od nas żadnego nakładu finansowego. Kto nie lubi wygrywać? A jeżeli nagrodą są darmowe zakupy bez żadnego limitu kwoty... tu chętnych będzie zdecydowanie bardzo wielu. Szkoda tylko, że... w tak prosty sposób dajemy się czasami oszukać!

"Biedronka Polska" na Facebooku i darmowe zakupy. To oszustwo! Nie daj się nabrać

To kolejne już oszustwo na Facebooku w przeciągu ostatnich kilkunastu dni! Niedawno informowaliśmy o konkursie rzekomo organizowanym przez Media Expert i Biedronkę - tym razem przyszła oszuści... kolejny już raz podają się za Biedronkę na Facebooku.

Na Facebooku w sobotę 4 lutego pojawił się post zamieszczony przez fałszywy fanpage "Biedronka Polska":

Nasi szanowni klienci!
Miło nam oświadczyć,iż w związku z nadchodzącymi urodzinami naszego sklepu - postanowiliśmy obdarować 5 osób karnetami na darmowe zakupy przez miesiąc w naszym sklepie!
Limit dzienny to 250 zł
Aby wziąć udział w naszej akcji:
*Polub naszą stronę Biedronka Polska
*Skomentuj ten wpis "karnet"
*Udostępnij ten wpis
Wyniki pojawią się niebawem :)
Zaproś swoich znajomych i rodzinę do zabawy (Zwiększasz tym swoje szanse na wygraną)
Życzymy wszystkim powodzenia

Tak więc w konkursie, można wygrać zakupy z limitem dziennych 250 zł. kwoty w sklepach sieci Biedronka - wystarczyło polubić, udostępnić posta i skomentować. Problem w tym, że profil na Facebooku był dopiero co założony i nie miał nic wspólnego z siecią Jeronimo Martins.

Post do poniedziałku polubiło blisko 6 tys. ludzi! Udostępniono go ponad 11 tys. razy, komentarzy jest ponad 10 tysiący!

To oszustwo!

Przeczytaj na jakich zasadach zorganizowali go oszuści...

To oszustwo!

W poniedziałek 6 lutego o 9:30 pojawiły się wyniki "konkursu". Ogłoszono wyniki - w poście znalazły się linki do pięciu profili zwycięzców. Cztery z nich prowadziły do konkretnych osób, a piąty - dzięki prostej sztuczce - przekierowywał do... profilu osoby klikającej w link. Tym sposobem każdemu z biorących udział w "zabawie" wydawało się, że wygrał.

Aby otrzymać nagrodę - czyli darmowe zakupy w Biedronce, "zwycięzca" musi jednak wypełnić formularz dostępny na pewnej stronie - a wiąże się to jak się okazuje... z koniecznością wysłania dwóch SMS-ów na numery premium, za kwotę 25 zł netto.

Skala oszustwa miesiąc temu była ogromna, w oszustwo dało się wciągnąć blisko 30 tys. ludzi! Ilu z nich wysłało płatnego SMS-a? Tego pewnie się nie dowiemy. Ale interes pewnie oszustom się opłacał, skoro teraz kolejny już raz próbują naciągnąć ludzi w ten sam sposób. Tym razem udało im się nabrać ponad 11 tys. ludzi.

A co na to Biedronka

Poinformowaliśmy o oszustwie Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.. Zobacz odpowiedź:

A co na to Biedronka

Poinformowaliśmy o oszustwie Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.. Przeczytaj nadesłany komunikat:

Sieć Biedronka nie jest organizatorem wspomnianego konkursu na portalu Facebook, nie posiadamy też na tym portalu oficjalnego profilu marki Biedronka.
Przekażemy informacje na temat wspomnianej strony naszym prawnikom, którzy każdorazowo zgłaszają takie sygnały właścicielom serwisów, na których strony są publikowane, lub kierują sprawę do odpowiednich organów.
Niezależnie od powyższych działań, apelujemy do klientów o zachowanie czujności i ostrożności, w szczególności gdy są proszeni o wysyłanie smsów lub podawanie swoich danych osobowych.
Podkreślamy również, że nasza sieć publikuje informacje na temat prowadzonych konkursów i akcji wyłącznie na swojej stronie internetowej, a także w folderach marketingowych oraz innych materiałach dostępnych w naszych sklepach.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, informacje o realizowanych przez sieć Biedronka działaniach, w tym aktualnie prowadzonych konkursach, można zweryfikować na naszej stronie internetowej www.biedronka.pl. lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (email: [email protected] oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00). Ostrzeżenie dla klientów dot. konkursów internetowych zamieszczone jest również na naszej stronie http://www.biedronka.pl/pl/komunikaty.

Czytaj również:
Sprawdź jakie są zarobki w Biedronce.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Niedziele handlowe mogą wrócić w 2024 roku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto