Koleje Śląskie poinformowały dziś, że w ciągu kilku miesięcy sprzedano około 17 tysięcy biletów. Jak oceniają, to dobry wynik.
- Sprawna komunikacja to podstawa dobrze funkcjonującej aglomeracji i regionu. Różnorodność środków komunikacji i podmiotów, które nimi zarządzają, stanowią wyzwanie dla procesu integracji z którym się mierzymy. Wspólny EKO bilet to zyski EKOnomiczne, ale i EKOlogiczne – dwa ważne dla nas i naszych pasażerów czynniki. Mam nadzieję, że oferta z czasem będzie się rozwijać i będzie z niej korzystać coraz więcej mieszkańców regionu – mówi Wojciech Saługa, Marszałek Województwa Śląskiego.
Przypomnijmy, że w październiku 2016 roku wprowadzono pierwszą 24-godzinna wersję. Bilet sieciowy honorowany był we wszystkich pociągach rozkładowych Kolei Śląskich, na liniach autobusowych i tramwajowych obsługiwanych przez KZK GOP oraz na liniach autobusowych i trolejbusowych MZK Tychy, a jego cena wynosiła 38 zł.
W lutym 2017 roku oferta została rozszerzona o wersję 12- i 6-godzinną. Jak informuje przedstawiciel biura prasowego Kolei Śląskich, zwiększyła się również liczba przewoźników biorących udział w tym projekcie.
Koleje Śląskie podsumowały kilka miesięcy funkcjonowania EKO biletu. Ze statystyk wynika, że największą popularnością cieszy się bilet 6-godzinny, ale również poziom sprzedaży wersji 12-godzinnej sięga kilku tysięcy na miesiąc.
- W lutym łączna sprzedaż wszystkich wersji wyniosła ponad 4 tysiące, a w marcu była już niemal dwukrotnie wyższa. Mamy nadzieję, że ten pozytywny trend będzie się nadal utrzymywać - mówi przedstawiciel biura prasowego Kolei Śląskich.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?