- Na podstawie wyników pierwszej ankiety wprowadziliśmy nowe usługi: e-biuro, e-faktura i e-odczyt. Chcemy się ponownie wsłuchać w głosy mieszkańców i dowiedzieć się, czy doceniają nowe produkty oraz jakie są ich oczekiwania względem nas - mówi Piotr Komraus, prezes Aqua-Sprint.
Ankieta jest przeprowadzana w dwóch sferach. Pierwsza, internetowa, zawiera pytania dotyczące m.in. rozpoznawalności marki Aqua-Sprint, jakości świadczonych przez nią usług i tego, jak nowe usługi wpłynęły na postrzeganie siemianowickiej spółki wodociągowej. Drugą są osobiste ankiety, którzy docelowo mają zostać przeprowadzone na próbie 300 osób.
Ankieterzy, którzy są studentami, doktorantami i absolwentami UŚ, przeprowadzają je we wszystkich dzielnicach miasta. Wyniki ankiety, które mają być gotowe w styczniu, będą potem analizowane przez siemianowicką spółkę, która liczy na to, że jej wyniki wyznaczą dalszy kierunek relacji na linii mieszkaniec-spółka.
- Będziemy mieli też porównanie jak wypada ankieta internetowa i bezpośrednia. Bez względu na wynik będziemy mogli wyciągnąć wnioski na przyszłość - mówi Komraus i dodaje, że jeśli się okaże, że medialnie Aqua-Sprint jest słaby, spółka rozpocznie pracę nad poprawą swojego wizerunku. - Do tej pory poświęcaliśmy temu mało czasu, bo były inne potrzeby związane z inwestycjami.
Prezes Aqua-Sprintu nie obawia się natomiast, że na wyniki ankiet negatywnie może wpłynąć awaria, do jakiej doszło pod koniec listopada w Michałkowicach. Przez awarię spowodowaną pracami Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągowego w Katowicach, do siemianowickiej dzielnicy przez kilka dni nie docierała woda. Internet aż huczał od krytyki siemianowickich wodociągów, które zostały uznane winnymi zaistniałej sytuacji.
- Zastanawialiśmy się zresztą bardzo mocno, jak to wpłynie na nasz odbiór i jakie konsekwencje poniesie firma z powodu awarii, która nie wynikała z naszej działalności - mówi prezes spółki.
Ankieterzy zakończą swoją działalność w połowie grudnia, w styczniu natomiast mają być gotowe wyniki ankiety.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?