Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Siemianowice: Aqua-Sprint chce poprawić swój wizerunek, dlatego przeprowadza ankietę

Paweł Szałankiewicz
Piotr Kompraus, prezes Aqua-Sprint liczy na to, że ankieta pomoże w poprawie wizerunku i świadczonych usług.
Piotr Kompraus, prezes Aqua-Sprint liczy na to, że ankieta pomoże w poprawie wizerunku i świadczonych usług. Paweł Szałankiewicz
Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego na zlecenie Wodociągów Siemianowickich Aqua-Sprint przeprowadza bezpłatnie ankietę na temat usług świadczonych przez siemianowicką spółkę. Jest to druga ankieta w ciągu dwóch lat, która ma zbadać poziom satysfakcji mieszkańców z usług świadczonych przez Aqua-Sprint.

- Na podstawie wyników pierwszej ankiety wprowadziliśmy nowe usługi: e-biuro, e-faktura i e-odczyt. Chcemy się ponownie wsłuchać w głosy mieszkańców i dowiedzieć się, czy doceniają nowe produkty oraz jakie są ich oczekiwania względem nas - mówi Piotr Komraus, prezes Aqua-Sprint.

Ankieta jest przeprowadzana w dwóch sferach. Pierwsza, internetowa, zawiera pytania dotyczące m.in. rozpoznawalności marki Aqua-Sprint, jakości świadczonych przez nią usług i tego, jak nowe usługi wpłynęły na postrzeganie siemianowickiej spółki wodociągowej. Drugą są osobiste ankiety, którzy docelowo mają zostać przeprowadzone na próbie 300 osób.

Ankieterzy, którzy są studentami, doktorantami i absolwentami UŚ, przeprowadzają je we wszystkich dzielnicach miasta. Wyniki ankiety, które mają być gotowe w styczniu, będą potem analizowane przez siemianowicką spółkę, która liczy na to, że jej wyniki wyznaczą dalszy kierunek relacji na linii mieszkaniec-spółka.

- Będziemy mieli też porównanie jak wypada ankieta internetowa i bezpośrednia. Bez względu na wynik będziemy mogli wyciągnąć wnioski na przyszłość - mówi Komraus i dodaje, że jeśli się okaże, że medialnie Aqua-Sprint jest słaby, spółka rozpocznie pracę nad poprawą swojego wizerunku. - Do tej pory poświęcaliśmy temu mało czasu, bo były inne potrzeby związane z inwestycjami.

Prezes Aqua-Sprintu nie obawia się natomiast, że na wyniki ankiet negatywnie może wpłynąć awaria, do jakiej doszło pod koniec listopada w Michałkowicach. Przez awarię spowodowaną pracami Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągowego w Katowicach, do siemianowickiej dzielnicy przez kilka dni nie docierała woda. Internet aż huczał od krytyki siemianowickich wodociągów, które zostały uznane winnymi zaistniałej sytuacji.

- Zastanawialiśmy się zresztą bardzo mocno, jak to wpłynie na nasz odbiór i jakie konsekwencje poniesie firma z powodu awarii, która nie wynikała z naszej działalności - mówi prezes spółki.

Ankieterzy zakończą swoją działalność w połowie grudnia, w styczniu natomiast mają być gotowe wyniki ankiety.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na siemianowiceslaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto