W połowie lipca tego roku ruszyła kampania edukacyjna "Pozory mylą, dowód nie", która ma przeciwdziałać przypadkom sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. Jej istotnym elementem jest budowanie lokalnych koalicji na rzecz ograniczenia sprzedaży napojów alkoholowych małoletnim. Program oparty jest na założeniu bezpośredniego zaangażowania w nią społeczności lokalnych na poziomie gminy, a w szczególności: urzędów , komisji rozwiązywania problemów alkoholowych, lokalnych stowarzyszeń oraz ruchów na rzecz trzeźwości oraz odpowiedzialności obywatelskiej.
Szczegółowe informacje o kampanii "Pozory mylą, dowód nie" oraz informacje na temat zgłoszenia chęci udziału w akcji są na portalu pozorymyla.pl.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?