- Wszystko zaczęło się od pewnej podróży do Hiszpanii. Będąc tam zauważyłem, że w przedsiębiorstwach podobnych do naszego nie kolejek do kasy. Okazało się, że to dlatego, że klienci mogą załatwiać wszystko za pośrednictwem Internetu. Postanowiłem wprowadzić ten system i u nas, rozpoczynając od edukacji seniorów w zakresie korzystania z komputera i internetu – mówi Piotr Komraus, prezes zarządu Aqua-Sprint.
Od pomysłu bardzo szybko do realizacji. Tegoroczna edycja jest już czwartą i cieszy się niesłabnącą popularnością. Dodatkowo, akcje wspiera też Narodowy Bank Polski, a w programie nauczania znalazły się zagadnienia związane z edukacją ekonomiczną.
Seniorzy pod okiem wykwalifikowanych trenerów poznają tajniki funkcjonowania nie tylko komputera, ale uczą się także bezpiecznego korzystania z Internetu oraz dokonywania płatności elektronicznych, które pozwolą im zaoszczędzenie czasu,spędzanego do tej pory na staniu w kolejkach do kasy.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?